Základným cieľom NOVES okná, a.s. je našim zákazníkom dodať funkčné výrobky a kvalitné služby. Napriek tom, že pre dosiahnutie tohto cieľa robíme maximum môže vzniknúť stav, že bude potrebný náš servisný zásah pre obnovenie funkčnosti výrobku, alebo odstránenie reklamácie.
Aby Vám naše výrobky dlho a bez problémov slúžili je potrebné starať sa o ne v zmysle dostupných návodov na obsluhu a údržbu. Ak aj napriek tomu vznikol problém - neváhajte nás kontaktovať - v najkratšom možnom čase sa pokúsime váš problém s výrobkom ktorý sme vám dodali odstrániť.
Posúdenie a riešenie reklamácii je v spoločnosti NOVES okná, a.s. realizované v zmysle platných
všeobecných obchodných podmienok a reklamačného poriadku.
Dôležité odkazy:
zákaznícky portál pre evidenciu reklamácií a ostatných požiadaviek - evidencia reklamácií a požiadaviek
zistenie stavu evidovanej reklamácie resp. požiadavky - sledovanie stavu reklamácií a požiadaviek
dokumenty na stiahnutie (zásady posudzovania reklamácií, návody na údržbu a podobné) - databáza dokumentov na stiahnutie
kontakty na reklamačné oddelenie NOVES okná, a.s.: email: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript., tel.: +421 53 41 78 111